Інформаційний простір для впровадження медіа освіти. На реалізації

Доданий
26.02.2018
Номер
14
Освіта

Створення партнерського проекту, на базі Бучанського НВК №2, с залученням програми «Я у медіапросторі» автори І.Б.Іванова і А.Ю.Кожанова та профорієнтаційних гуртків міста.
Проект має сформувати розуміння слухачами поняття «медіапростір» та вміння позиціонувати себе як користувача та створювача медіа продукції, виховує медіаграмотного учня, який спроможний перетворювати інформацію в знання.

Автор проекту
Бюджет
182 920 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
вулиця Шевченка, 14, Буча

Опис

Мета проекту

• навчання медіаграмотності та критичного мислення дітей. Формування практичних навичок із розуміння, аналізу й оцінювання змісту медіа, здатності створити власний медіапродукт і оцінити власну медіа активність.
• Партнерська співпраця гуртків міста на базі медійного простору для навчання дітей використовувати інформаційні та сучасні технічні можливості для створення суспільної продукції

Проблема

Цей проект допоможе дітям: 1. Стати свідомими споживачами медіаінформації. Набути вміння знаходити потрібну інформацію і перевіряти її достовірність! Ця важлива компетентність – одна з базових освітнього майбуття країни, яка прагне розвитку. 2. Використовувати медіа для розвитку професійних навичок та створення інтелектуальних продуктів

Пропоноване рішення, щодо розв’язування проблеми і його обґрунтування

Проект спрямований на:  формування розуміння дітьми поняття «медіапростір»  позиціонування себе як користувача інформаційного світу  реалізації своіх ідей за допомогою медійних та технічних продуктів  набуття необхідних навичок вмілого та безпечного споживання інформаційних продуктів

Для кого цей проект

Школярі та студенти м. Буча

План заходів

1.Забезпечення умов створення інформаційного простору 2.Втілення партнерської програми «Я у медіапросторі» 3.Залучення профорієнтаційних гуртків міста. 4.Початок роботи медіапростору

Ключові показники оцінки результату проекту

Оцінкою результату буде підвищення соціального та освітнього рівня

Фотографії