Опис
Проблема
Вимоги медичної реформи створюють конкурентне середовище серед медичних закладів в частині розвитку клієнтського сервісу. Даний проект надасть можливість значно покращити інформаційну обізнаність пацієнта щодо основних напрямків діяльності закладу.
Мета проекту
Проект інтерактивна реєстратура надасть можливість пацієнту самостійно без медичного супроводу обирати інформацію для ознайомлення, мати алгоритм подальших дій в умовах комфортної співпраці з лікарем.
Пропоноване рішення, щодо розв’язування проблеми і його обґрунтування
Дане рішення щодо встановлення інтерактивних реєстратур в медичних закладах Бучанської МТГ для інноваційного інформування пацієнтів в сучасних умовах, дасть можливість закладу бути конкурентно-спроможним та більш доступним .
Пацієнт матиме можливість ознайомитись з медичними послугами, які надає заклад, самостійно обрати час прийому лікаря, дізнатися про перелік доступних ліків, за потреби залишити відгук або пропозицію.
Цільова аудиторія проекту
Всі верстви населення зможуть користуватися даною послугою.
План заходів з реалізації проекту
Підготовка технічного завдання (до 2 тижнів)
Проведення публічної закупівлі необхідних сенсорних кіосків ( 1 місяць)
Встановлення та налаштування апаратного комплексу ( 1 місяць)
Ключові показники оцінки результату проекту:
Основними показниками результативності проекту є забезпечення інформаційної обізнаності пацієнтів щодо актуальних питаннях медицини та взаємодії зі своїми лікарями. Інтерактивна реєстратура буде однією із ключових напрямків розвитку клієнтського сервісу в медичному закладі.
Локалізація проекту
Мережа амбулаторій Бучанського центру первинної медико-санітарної допомоги
Відповідальні підрозділи
Відділ охорони здоров’я