Освітньо-культурний простір «Вулик» на території Бучанської Української гімназії Брав участь

Доданий
09.04.2021
Номер
31
Освіта

Проєкт «Вулик» - вільний простір для молоді, майданчик для обговорення ідей, командної та індивідуальної роботи, проведення просвітницьких та культурних заходів, лекцій, тренінгів, розвитку волонтерства та пропагування активної участі молоді у житті міста.
«Вулик» буде безкоштовним для використання та стане платформою для всебічного розвитку та інтеграції в суспільне життя жителів міста.

Автор проєкту
Бюджет
500 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
м.Буча

Опис

Проблема

Місто Буча стрімко росте і розвивається. Останнім часом збільшилась кількість заходів, як масових, так і локальних, які проводять фахівці різних напрямів, волонтери, люди, здатні передати свій досвід іншим. Проте комфортного, сучасного, естетично оформленого простору для організації культурно-розважальних заходів на даний час недостатньо.
Новозбудоване приміщення Бучанської Української гімназії знаходиться у наближеному до центру міста мікрорайоні, близько від транспортних шляхів, у затишному місці в оточенні житлових будинків. Таке розташування закладу освіти сприяє ефективному використанню його приміщення та території в інтересах громади.
Колектив гімназії протягом останніх років працював за проєктом «Школа як осередок розвитку громади», тут діє економчний клуб «7G» . Тому гімназія готова продовжити співпрацю з громадою міста.
Разом з тим тривала пандемія стала серйозним викликом для всіх учасників освітнього процесу для проведення занять на свіжому повітрі.

Мета проекту

Створити комфортні умови для організації культурного дозвілля, надати можливості жителям та гостям міста відчути позитивну небуденну атмосферу надання і отримання освітніх послуг, сприяти комфортному та стильному відпочинку за рахунок облаштування частини території гімназії.
Побудувати функціональний простір на території Бучанської Української гімназії для практичного застосування в освітній та культурно-дозвіллєвій діяльності, як простір для самовираження, створення креативних проектів, проведення тренінгів, майстер-класів, уроків на свіжому повітрі, занять за різноманітними напрямками. Це найдієвіший, ненав’язливий засіб виховання, і не абстрактний, а наочний, на прикладах батьків, учителів та учнів, оточуючих.

Пропоноване рішення, щодо розв’язування проблеми і його обґрунтування

Проєкт «Освітньо-культурний простір «Вулик» передбачає встановлення критої конструкції оригінальної форми з дерев’яною підлогою та сидіннями амфітеатром. Для зручності проведення заходів необхідно підведення електроструму, встановлення екрану та обладнання місця для цифрової техніки. Поряд - зона інтерактиву: мішки для сидіння, столи із стільцями для малих груп учасників. Мешканці громади та заклад освіти зможуть повноцінно використовувати цей простір, особливо враховуючи виклики сьогодення, потребу у нових підходах до організації освітнього середовища в умовах карантину, готовність педагогів до запровадження інноваційного вектору в цьому напрямку.
Проєкт орієнтовано на створення вільного простору для молоді – майданчику для обговорення ідей та підготовки проєктів, командної та індивідуальної роботи, проведення просвітницьких (лекції, тренінги, дебати і т.п.) та культурних (музичні вечори, кінопокази) заходів, розвитку волонтерства та мобільності молоді.

Цільова аудиторія проекту

Реалізація проєкту сприятиме розвитку громадських ініціатив, адже можливе проведення різноманітних тематичних активностей фактично усіх вікових і соціальних груп громади, у тому числі молодих сімей з дітьми, дітей з інклюзією, внутрішньо переміщених осіб та учасників бойових дій тощо, що надаватиме жителям та гостям міста додаткове місце для культурного відпочинку.
Проєкт розрахований також на створення оптимального робочого середовища для навчання учнів, проведення різноманітних освітніх та розважальних заходів для колективу гімназії у першу половину дня.

План заходів з реалізації проекту

1. Здійснення проектно-ескізних робіт з прив’язкою до території.
2. Підготовка території.
3. Виготовлення, закупівля комплектуючих.
4. Монтаж критої конструкції оригінальної форми з дерев’яною підлогою та сидіннями амфітеатром.
5. Підведення електроструму.
6. Закупівля меблів та обладнання.
7. Доставка та установка обладнання.
8. Презентаційно-комунікаційні заходи проекту (інформування громади, публікація рекламно-інформаційних матеріалів).
9. Проведення першого презентаційного заходу.
10. Звіт про результати проекту.

Ключові показники оцінки результату проекту:

Популяризація нового формату проведення будь-яких культурних подій, адже придбані конструкції (меблі, обладнання) можна буде використовувати під час проведення різнопланових заходів.
Придбання стильних, сучасних меблів та обладнання сприятиме створенню привабливої атмосфери, підвищить конкурентність будь-якої місцевої події Унікальність технологічного рішення, як і тривалий термін користування надасть можливість додати до архітектурних форм міста ще один сучасний естетичний об'єкт.
Здоров’язбережувальні показники:
• Створення сучасного, неформального еко-простору для навчання і культурного дозвілля. • Пропагування еко-простору для проведення свого вільного часу. Соціальні показники:
• Підвищення рівня охоплення жителів міста для проведення вільного часу на свіжому повітрі.
• Підвищення престижу закладу освіти.
• Реалізація цього проєкту буде поштовхом для наслідування.

Локалізація проекту

м.Буча, вул. Вишнева, 1

Фотографії

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Відділ освіти