Опис
Мета проекту
Провести табірну зміну з вивчення іноземних мов для дітей-бучанців із соціально-незахищених сімей.
Проблема
Діти-бучанці з багатодітних, малозабезпечених сімей, діти-сироти, діти, які втратили свого батька під час воєнного конфлікту в АТО, дітей, які стали вимушеними переселенцями зі Східних областей України у більшості своїй позбавлені можливості розвивати свої навички в розмовній практиці з іноземних мов. Особливої уваги ці діти потребують в літній період. Часто діти не мають змоги самоорганізувати свій відпочинок, щоб це було і цікаво і послужило для їх фізичного, морального, соціального та розумового розвитку.
Пропоноване рішення, щодо розв’язування проблеми і його обґрунтування
Пропоноване рішення, щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування: Табір може бути проведений на базі «Українського гуманітарного інституту». В таборі в першу чергу буде організований процес по вивченню іноземних мов. Діти будуть розділені на дві підгрупи, відповідно до рівня володіння мовою: Рівень A (сильна група) та рівень B (слабка група). Тривалість – 3 заняття на день (2 заняття - англійська, 1 урок - німецька). Два з них будуть проводитися викладачами «Українського гуманітарного інституту», а третій, практичний, носіями мови. Кількість дітей у групі не більше 12.
Для кого цей проект
Планується прийняти 70 дітей 9-16 років з малозабезпечених сімей (у першу чергу, багатодітних), дітей, яких виховує одна мама, дітей, які стали вимушеними переселенцями зі Східних областей України, дітей-сиріт.
План заходів
1. Формування команди 2. Запрошення викладачів-носіїв мов. 3. Закупівля матеріалів. 4. Підготовка гуртожитків. 5. Отримання дозволу на відкриття табору. 6. Складання перспективного меню. 7. Розробка навчальної програми 8. Розробка позанавчальної програми.
Ключові показники оцінки результату проекту
1. Рівень знань іноземних мов дітей підвищиться. 2. Діти отримають новий досвід соціалізації. 3. Відпочинок дітей в курортній зоні.