Опис
Мета проекту
В ресурсних зонах розвитку дитина, перебуваючи в комфортній, розвиваючій атмосфері за допомогою педагога розширює знання про навколишній світ, покращує: соціально-побутове орієнтування, моторику, сенсорний розвиток, стан емоційно-вольової сфери, навчальну діяльність, рівень самообслуговування, комунікативну сферу, тощо.
Вдосконалення зон розвитку дають можливість підвищувати ефективність розвитку, навчання, соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.
Проблема
Актуальність проблеми інклюзивної освіти в місті Буча пов’язана, насамперед, з тим, що число дітей, які потребують психолого-педагогічної допомоги, неухильно росте. Щоб розвивати та адаптувати таких дітей в соціумі необхідне сучасне інтерактивне та розвиваюче обладнання і меблі. Інклюзивно-ресурсний центр охоплює всіх дітей міста з особливими освітніми потребами, тому, саме тут, є потреба облаштування ресурсний зон розвитку для цих дітей.
Пропоноване рішення, щодо розв’язування проблеми і його обґрунтування
Створення в інклюзивно-ресурсному центрі інклюзивного середовища (ресурсні зони розвитку дитини) для навчання, розвитку, соціалізації дітей з особливими освітніми потребами, яка буде відповідати сучасним європейським стандартам. Облаштування зон розвитку є важливим кроком на шляху створення ефективного середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Оскільки необхідно задіювати різні сфери, залежно від потреб кожної окремої дитини, у центрі повинні бути зібрані стимулятори, які діють на всі сенсорні сфери дітей, моторний розвиток, емоційно-вольову, комунікативну сферу, тощо.
Для кого цей проект
Створення умов для психічного, розумового, фізичного і духовного розвитку дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років у місті Буча на базі міського інклюзивно-ресурсного центру.
План заходів
-
Ключові показники оцінки результату проекту
Створення осучаснених багатофункціональних зон розвитку в міському інклюзивно-ресурсному центрі. Після втілення проекту психолого-педагогічні заняття допоможуть дітям з особливими потребами(від 2 до 18 років) зменшити рівень тривожності, спалахи роздратування, невротичні стани, прояви агресивності, покращити навчальну діяльність, соціалізацію, стан загальної та дрібної моторики, тощо.