• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

"Я Є БРЕНД!" Брав участь

Доданий
14.04.2021
Номер
62
Телекомунікації, зв’язок та інформаційні технології

Школа бренду (онлайн та офлайн школа зі створення власного бренду)- соціально медійний проєкт, який розшире аудиторію підприємців в Бучанській ОТГ та надасть реальні інструменти особистої впізнаваності. 24 онлайн, 12 офлайн майстер-класів від коучів медіа та PR сфер.Mast have відеоконтенту, мотивація,просування в YouTube, портфоліо, SMM+Marketing, бренд-бук, ораторське мистецтво, стилістика.

Автор проєкту
Вікторія
Вікторія Тітова
Бюджет
490 800 грн
Розрахунок бюджету
Район
Бучанська міська територіальна громада

Опис

Проблема

В Україні, а зокрема в Бучі активно розвивається мале та середнє підприємництво, соціальний бізнес. Одна з важливих складових будь-якого стартапу – впізнаваність бренду та його засновника. Більше того — ми впевнені, що саме людина є головним брендом у контексті її продукту або послуги, і готові розказати історію становлення особистості, зростання ідеї та всі перипетії створення власного проекту.
Розказуючи про себе клієнтам, підприємець стає їхнім другом – а друзям довіряють більше, ніж незнайомцям. Ти як людина – це і є головний бренд. Компанії можуть змінювати назви та структуру, тому клієнт в першу чергу йде на репутацію спеціаліста, який надає послугу, порядного керівника, який виконує всі домовленості, професійного майстра, який робить все «як для себе». В нашому регіоні немає компанії/агенції, яка могла б надати комплекс послуг та кваліфіковане навчання з повного циклу послуг з формування бренду, а тим паче в Бучанській ОТГ немає безкштовного навчання для ОТГ з цієї сфери.

Мета проекту

Створити дієву модель школи бренду в Бучанській ОТГ з повним спектром послуг з створення, формування, візуального обрамлення власного бренду/ бренду компанії.
Об’єднати представників малого та середнього бізнесу в єдину згуртовану команду однодумців з метою розвитку нашого Бучанського регіону.
Школа передбачає: онлайн та офлайн навчання від коучів-фахівців за напрямками: Відеоконтент (відео-візитівка, інтерв'ю, промо ролик),- YuoTube просування, SMM + marketing, Власна мотивація/тренінги від психолога, Дизайн/формуння брендбуку,Стиль ділової людини (Грим, візаж, стиль в одязі), Позиціонування через фото (портфоліо), Сценічне мовлення/риторика
3. Зйомка та трансляція циклу відео історій (12 випусків) про починаючих та вже сформованих стартапів Бучанської ОТГ (винагорода для самихх активних учасників проєкту).
3.1. Відео зйомка та монтаж 12-ти відео візитівок.
3.2. Фото-зйомка 12-ти портфоліо в студії від Олександра Сорокіна з залученням стиліста-гримера

Пропоноване рішення, щодо розв’язування проблеми і його обґрунтування

Створення данної школи бренду є запорокою популяризації брендів для бізнесу. Цей соціально-медійний проект вагомо розширить аудиторію бізнесу та розповість про людей, які в ньому працюють.
Зробить послуги доступними для будь-якого клієнта - уасника проєкту: від індивідуальних підриємців та малого бізнесу до корпорацій.

Цільова аудиторія проекту

Активна молодь, стартапери, представники малого та середнього бізнесу.

План заходів з реалізації проекту

І-й Інформаційний (анонсний) -1 місяць
(включає в себе пошук та відбір учасників проекту)
Анонсуємо проект через наступні канали:
- лендінг
- регіональні ЗМІ
- друковані матеріали (флаєри, афіші) - соціальні мережі Facebook, Instagram, YouTube
ІІ-й Виробничий - 6 місяців
Виготовлення відео роликів: зйомка та монтаж
Написання інформаційного контенту (пост під кожного героя випуску)
Навчання від спікерів – фахівців згідно рубрик
ІІІ-й Ефірний - 6 місяців
Трансляція циклу випусків з залученням широкої аудиторії через регіональні ЗМІ та соціальні мережі Facebook, Instagram, YouTube
ІV-й Підсумковий - 2 тижні
Узагальнення результатів проєкту
Оприлюднення інформації про результати проєкту в регіональних ЗМІ та соціальних мережах

Ключові показники оцінки результату проекту:

Спираючись на систему навчання, а саме:
1.Перегляд та вивчення матеріалів лекцій.
2.Проходження тестувань і виконання додаткових завдань, для учасників пакету «Сертифікація».
Загальні додаткові завдання для самоопрацювання від викладачів будуть доступні для пакетів: «Прослухати» та «Сертифікація».
3.Сертіфікати по закінченню школи:
Пакет «Сертифікація» - при наборі запланованої кількості балів, сертифікат «Успішне проходження курсу I am a brand»;
Якщо не набрали необхідну кількість - сертифікат «Прослухав (а) школу»
4.Відвідування додаткових QA сесій з куратором або ментором курсу, для пакету «Сертифікація»
ми говоримо про успішне засвоєння необхідних інструментів та навичок, щодо формування власного бренду. Кожен учасник позакінченню буде мати алгоритм дій або вже сформований повний пакет візуального та текстового брендінгу.

Локалізація проекту

м. Буча, вул. Антонія Михайловського 54 (на базі КЗ КОР "Пластовий вишкільний центр"

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Відділ культури, національностей та релігій